Vi söker Projekt- och Säljstöd

Tillsammans med dig blir vi den bästa arbetsplatsen i inredningsbranschen!

Intrx är en av Sveriges ledande partners inom inredning och planering av butiker, restauranger och offentliga miljöer. Vi fortsätter expandera och vill nu förstärka vår verksamhet med ytterligare en nyckelspelare. Vi söker dig som vill driva butiksprojekt i mål, både praktiskt och administrativt, allt i nära samarbete med våra duktiga säljare. Du erbjuds ett arbete med varierande arbetsuppgifter inom service och projekthantering med stort egenansvar och möjlighet till personlig utveckling. Varmt välkommen med din ansökan till oss på Intrx – urval sker löpande! Sista dag för ansökan är 21 juni 2021.

Arbetsuppgifter

I rollen som Projekt- & Säljstöd hos oss arbetar du i team tillsammans med våra säljare med att skapa hållbara och inspirerande butiksmiljöer. Oftast utifrån färdiga koncept till kunder inom främst dagligvaru- och servicehandeln.

Du är administrativt ansvarig för butiksprojekten, vilket innebär att du operativt driver, planerar och koordinerar fram till färdigt resultat i butik. Din vardag präglas av service och nära kontakt med kunder, leverantörer, montörer och våra interna avdelningar.

Du tar fram underlag och planerar butiker samt bereder offerter och order så att rätt inredning levereras till rätt plats i rätt tid, tillsammans med nödvändiga hantverkare.

Tjänsten är placerad i Kumla och du rapporterar till chef för avdelningen Projekt- & Säljstöd.

Du kommer att ingå i ett sammansvetsat gäng som kännetecknas av nytänkande, flexibilitet och långsiktighet och som gillar att utmana och göra roliga saker tillsammans.

Utbildning / Erfarenhet

Vi sätter stort värde på din personliga inställning och ditt engagemang att växa in i rollen framför utbildning och erfarenhet. För att lyckas ser vi gärna att du har erfarenhet av 3D-programmet SketchUp eller på annat sätt är van att visualisera.

Meriterande är om du har tidigare arbetat med inredning och är praktiskt intresserad.

Som person är du ansvarstagande, noggrann och gillar att samarbeta. Du är professionell, lösningsorienterad och har ett naturligt kostnadstänk i allt du gör.

Arbetet innefattar många parallella projekt vilket kräver att du är effektiv och strukturerad och samtidigt trivs i ett högt tempo. I projekten har du många kontaktytor, därför sätter vi stort värde på din sympatiska attityd och samarbetsvilja.

Du är trygg med att tala i telefon och är van att arbeta i något affärssystem samt i Officepaketet.

Vi söker dig som i tal och skrift behärskar både svenska och engelska.

Om du stämmer in på ovanstående profil och vill ingå i ett glatt och engagerat team i ett företag med hög entreprenörsanda – sök redan idag!

Ansökan & kontakt

Tjänsten är placerad i attraktiva lokaler i Kumla och är en heltidsanställning med inledande provanställning i 6 månader.

Sista ansökningsdag är 21 juni 2021.

Vi tar endast emot ansökningar digitalt. Du märker din ansökan med tjänstens namn och skickar CV och personligt brev till rekrytering@intrx.se I samband med din ansökan godkänner du att Intrx får spara dina ansökningshandlingar men att du närsomhelst har möjlighet att återkalla ditt samtycke.

För frågor om tjänsten, kontakta chef Projekt- & Säljstöd Robert Dahm, 019-277 28 30 eller robert.dahm@intrx.se. För övriga personalfrågor kontakta HR-ansvarig Anna-Karin Skoog, 019-689 45 04 eller anna-karin.skoog@intrx.se

Om Intrx

Intrx (tidigare Butikskonsult) är ett familjeföretag som startade 1983 och är idag en av Sveriges ledande och mest erfarna aktörer inom butiksinredning. Vi planerar, utvecklar och låter tillverka produkter för butiks- och restaurangmiljöer samt offentliga miljöer. Vi skapar koncept och tillhandahåller attraktiva inredningar och funktionella lösningar, allt från shop in shop och specifika avdelningar, till kompletta butiker. Idag arbetar vi med de största varumärkena i branschen såsom ICA, Coop, Edeka, S-Group, Sibylla och Telia med flera.

Vi är ett stabilt företag med ett gott rykte i branschen, där miljön präglas av positiv anda, korta beslutsvägar och stort engagemang där både medarbetare och kunder står i fokus. Huvudkontoret finns i Kumla och vi verkar även i Finland, Tyskland och andra delar av Europa. Företaget omsätter idag ca 170 miljoner kronor och har drygt 70 medarbetare.